wtorek, 2 sierpnia 2011

Świat cieni.

Czy cień można oszukać? Czy można zmienić jego wielkość, ksztaut? Czy można sprawić, że będzie piękniejszy? Nie. Dlatego w cieniu pozostajemy sobą. Co z resztą? To zależy od nas.

Nie wiedziałam jak inaczej zacząć ten blog. Nie chciałam zaczynać jak wszyscy: "Witajcie! Piszę ten blog bo... mam nadzieję że wam się spodoba".
Piszę z nadmiaru wolnego czasu. To nie będzie internetowy pamiętnik, a blog o życiu, o wolnym czasie, który można spędzić ciekawie i pożytecznie, ale też ciekawie i niepożytecznie, i nieciekawie i pożytecznie, i nieciekawie i niepożytecznie.

Pozdrawiam.
Shadow~ 

2 komentarze:

  1. Piękne rozpoczęcie! Szkoda, że mi też coś takiego nie przyszło do głowy :)
    Jestem już bardzo ciekawa, co jeszcze u ciebie znajdę :)

    Pozdrowienia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetnego bloga. Cytaty ze zwiadowców są najlepsze ;) Cienie są niesamowite, lubię z nimi rozmawiać. No bo z światłem nie da się rozmawiać... tak myślę.- pozdro

    OdpowiedzUsuń