czwartek, 25 sierpnia 2011

Muzyka.

Macie czasem wrażenie, że muzyka przepełnia was po brzegi? Że gdy słychacie czegoś, co lubicie wypełnia was od środka?
Jakby muzyka była lekarstwem na zły humor. Czasem, gdy wracam ze szkoły po męczącym dniu, wkładam słuchawki i słucham. To jest niesamowite uczucie ulgi...niczym woda na pustyni.


Mam pewne "okresy" słuchania muzyki. Jest czas, kiedy słucham bez przerwy spokojnych i cichych utworów. Jest czas, kiedy słycham mega ostych kawałów (na przykład teraz), a jest czas, kiedy jestem neutralna i słucham różnych piosenek. Teraz słucham rocka i metalu (to może przez te kolonie gitarowe xD). Głównie wzięło mnie na Pink Floyd, Metallicę i Red Hot Chili Peppers. Polecam wszystkie te zespoły. Więcej możecie znaleźć tutaj: http://www.lastfm.pl/user/DziwnyLogin (moje konto na last.fm).

Pozdrawiam gorąco
Shadow~

2 komentarze:

  1. Red hotów słucham. Jak wychodzę z psem nie mogę nie mieć przy sobie mp4, bo inaczej zwariuję. Gdy coś słucham i wyobrażam coś sobie, to moja mimika się zmienia a lidzie patrzą na mnie jak na wariatkę:P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. RCHP po prostu kocham, choć chwilowo mam raczej chwilę na Adele i to raczej ona króluje chwilowo na szczycie listy w moim mp4. Bardzo kocham muzykę i nie wyobrażam sobie życia bez niej!

    OdpowiedzUsuń